+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Magnólia Bewertungen

Hotelbewertung

84%
Sehr gut

von 194 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    90%
  • Sauberkeit

    88%
  • Ausstattung

    84%
  • Komfort

    81%
  • Preis-Leistungverhältnis

    79%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Miroslava Maršíčková

andere Gruppe, 5.7.2022

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Naprosto skvělé jídlo!Velice milý personál. Skvělá masáž plosky nohy i ostatní procedury. Občas v recepci trochu zmatky, ale zřejmě tam byli brigádníci. Ovšem pouštěli nám k večeři techno, což je naprosto nevhodné. Ale na mé přání hudbu bez problému vyměnili.A vše bylo OK.

  • Stolování, klimatizace v pokoji, večerní kulturní programy.

  • U masáží bych přivítala relaxační hudbu, ne rádio a zprávy.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10

Pavel Lukášek

andere Gruppe, 10.5.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 28.4.2022

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Hotelové služby .

  • Vše vpořádku.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Miroslav Kořínek

Einzelreisender, 20.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt se nám po všech stránkách líbyl. Hotel, služby , jídlo vše k naší spokojenosti. Asi už by to chtělo rekonstrukci koupelny, výška vany není moc pro seniory, ale chápu, že je to otázka peněz. Spokojený byl i náš pejsek který mohl být s námi. Děkujeme.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Dürrbecková

Älteres Paar, 19.4.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • recepce perfektní kuchyň a obsluha na úrovní pokojské vstřícné

  • bazén pro plavce stačí ale děti s plenou a skotačící nějak ruší taky sprchy nejsou dobře označené a hodně se opomíjejí

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 19.4.2022

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Pobyt byl skvělý, mohlo být více wellnessu, když jsme si pobyt o 1 noc prodloužili. Jídlo skvělé, výběr velký, personál velmi ochotný. Pokusíme se sem někdy vrátit.

  • Dostupnost hotelu a okolních obchodů.

  • Po dvě noci velký hluk z ulice a protějšího klubu. Příště budeme chtít pokoj na druhé straně a výhledem na vodu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 11.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Hotel Magnólia si své 4* zaslouží. Není to sice moderní wellnes hotel ale má perfektní umístění v centru města a na pokraji lázeňské zóny. Zejména pokoje s okny a balkony k řece Váhu nabízejí i něco na víc než ty na opačné straně s okny na město.

  • Na 1.místě kvalita a rozmanitost večeří. Kuchař je opravdu borec. Každý den jiná jídla vynikající kvality. Pozorná obsluha v restauraci. Denní úklid na pokojích. Zaměstnanci recepce pozorní.

  • Omezené místo pro ubytované hosty na parkovišti. Malá společná šatna ve wellnes centru.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Miloslava Jordová

Einzelreisender, 2.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Dobrý den. Jelikož jsme Vás navštívili v pozdějším roční období a nemohli jsme využít nějaké sporty,například kolo tak nedávám nejvyšší bodování. Tak příště

  • informace o pobytu a vše bylo krásné a čisté

  • chyběl nám venkovní bazén s vyhřívanou vodou jídlo mohlo být teplejší

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 31.10.2021

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 24.10.2021

Vysočina

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Příjemně strávená dovolená.

  • Veliký bazén. Výhled na řeku.

  • Měli jsme pobyt 7 dní. Za celý týden vůbec žádná obměna ve snídaních. Každý den smažená vejce, párek, na talířku nachystané porce: 3 plátky eidamu, 3 plátky šunkového salámu a jeden plátek šunky. Další den to samé jen místo 1 plátku šunky, tak 2 kolečka trvanlivého salámu. Žádné sýrové a salámové mísy, aby byl výběr. Vařené vejce, zapečené tousty, třeba vánočka k jogurtu, nic z toho. Ovocná mísa ( 6 jablek, 6 hrušek, mandarinky) žádný banán, hrozny, blumy, nic. Ze snídaní - z možností výběru jsme byli velice zklamaní. Večeře servírované výběrem že tří jídel. Ty byly velice chutné.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 6.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • V balíčku a na stránkách jsem našla neomezený welnes, to, že v tom byl jen bazén to už tam není. Pan masér, masíruje super, ale domluvit se na termín je problém i se saunou.. A, že má někdo zamluveno na soukromou akci ve welnes a není nám to sděleno dopředu a máte v podstatě jeden celý den pobyt, který vlastně nemůžete využít, škoda.

  • Krásné město, hotel fajn, ale informace by měly být lepší. Personál jinak úžasný. S pozdravem Lenka Jarošová

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Jana Rudová

Einzelreisender, 3.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • velmi příjemný hotel, ochotný personál, výhodná poloha hotelu v blízkosti lázeňského centra. Program byl poněkud ochuzený v důsledku pandemických opatření

  • nejvíce jsem byla spokojena se vstřícným zdravotnickým personálem, zvláště s nesmírně šikovnou fyzioterapeutkou

  • v pokoji je malá možnost sušení plavek, osušek a županů po plavání (při 2 osobách na pokoji a horším počasí)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Radomír Bílek

Älteres Paar, 28.9.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Přesto, že hotel má 4 hvězdy, tak už je poněkud za zenitem. Určitě by byla vhodná rekonstrukce.

  • Bazén super.

  • Zastaralé interiéry pokojů. Hluk klimatizace.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Mgr. Dagmar Štoplová

Älteres Paar, 27.9.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Pobyt splnil veškerá naše očekávání, personál ochotný, příjemný, včetně fyzioterapeutek.

  • Měli jsme štěstí na pokoj s výhledem na Váh.

  • Jediné co se nám nelíbilo, že po celou dobu pobytu jsme se museli u večeře připomínat objednání pití a nebyli jsme sami. To by se asi ve 4 hvězdičkovém hotelu stávat nemělo.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jarmila Večeřová

Einzelreisender, 27.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Milan Merka

Einzelreisender, 12.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Pieštany jsou krásné město a moc se nám tam líbilo.

  • Bylo o nás velice dobře postaráno ,velice nám chutnalo .

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 30.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 19.7.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Krasny basen ,prizniva otviraci doba

  • Vecere 17.00-19.00 prilis brzo,prisli jsme v18.30 a nezbylo nic krome jednoho druhu masa.zadna priloha ani dezert.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Alena Gabalova

Einzelreisender, 7.7.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

František Maňásek

Einzelreisender, 25.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Především vynikajici jidlo! Paradni počasí a koupani na Evě. Milé sestřičky na procedurach.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10