+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Magnólia Bewertungen

Hotelbewertung

85%
Sehr gut

von 193 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    91%
  • Sauberkeit

    88%
  • Ausstattung

    84%
  • Komfort

    81%
  • Preis-Leistungverhältnis

    79%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 18.3.2024

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Ludek Trecha

Älteres Paar, 20.2.2024

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Lucie Sládková

Älteres Paar, 16.2.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Celkově spokojenost. Krátká vzdálenost do bahenních koupelí.

  • Vyborná kuchyň. Dobře volené jídlo. Usměvavé uklízečky.

  • Zamračený personál v restauraci, podivné platby v restauraci i ve wellnessu. Místo 3 položek, naúčtováno 7 bez vysvětlení.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Vladimíra

Älteres Paar, 22.1.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • vše včetně sauny a bazénu

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jindřich Petrů

Älteres Paar, 12.12.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Polopenze- snídaně výborné večeře průměrné Nám by vyhovovala pouze snídaně

  • Procedury a přístup rehabilitačních pracovníku

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Miluše Orineková

Älteres Paar, 20.11.2023

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 20.11.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Velice spokojení, úžasná poloha hotelu, čistý, výborně vaří, procedury super.

  • Bazén a procedury super.

  • Oddělila bych vířivku více od bazénu, ať je větší soukromí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Břetislav Crha

Älteres Paar, 18.11.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

JIŘINA KRÁBKOVÁ

Gruppe von Freunden, 30.10.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 16.10.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 5.10.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Byli jsme spokojeni, ubytování moc pěkné, personál hotelu ochotný a vstřícný, rehabilitační pracovnice a procedury výborné, líbilo se nám natolik, že jsme si některé procedury přikoupili. Navíc nám neuvěřitelně přálo i počasí.

  • V podstatě vše, jen škoda, že vzhledem k mimosezónnímu termínu už byla nabídka akcí v Piešťanech a okolí mezená.

  • Nic mne nenapadá.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 3.10.2023

Vysočina

  • Gesamtbewertung
88 %
  • vynikající strava, ochotný personál

  • celodenní přístup do bazénu

  • pouze jedna karta pro vstup na pokoj, pro dvě osoby

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

MIlan Šatný

Älteres Paar, 2.10.2023

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hotel na skvělém místě v lázeňském městě Piešťany, příjemný personál

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 2.10.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Pobyt jsme si užili, byi jsme spokojení

  • Armosféra města

  • V koupelně dost chybí ventilace!

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jana Sroková

Älteres Paar, 21.9.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Příjemné vystupování a ochota personálu. Pobyt a veškeré procedury jsme si velmi užili?

  • Nemáme co vytknout

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Gruppe von Freunden, 18.9.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byly to nejlepší lázně. Určitě se tam chceme vrátit. Výborné jídlo i volba procedur. Proběhly dopoledne a odpoledne jsme trávili všichni na koupališti, procházkách nebo v obchodech při úspěšných nákupech.

  • Pohodlí, strava, město...

  • ---

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 6.9.2023

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Děkujeme za velmi vstřícný a individuální přístup rehabilitačním pracovníkům k nám, jako zákazníkům, Přizpůsobili procedury tak, aby nám pobyt skutečně prospěl. Zvláště oceňujeme jejich vlídné jednání a ochotu.

  • Vynikající přístup k zákazníkům, perfektní stravování a ochota personálu. Všechny procedury přizpsobeny tak, abychom měli dostatek volního času na prohlícku města a využití volného času.

  • xxx

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ludvík Žídek

Älteres Paar, 29.8.2023

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt v hotelu Magnólia byl na velmi vysoké úrovni. Měli jsme pokoj s koupelnou a balkónem s krásným výhledem na řeku Váh. Polopenze formou bufetu, ať již snídaně nebo večeře byly s bohatým výběrem. Kuchaři vařili perfektně, takže si každý mohl vybrat na co měl chuť. Absolvovali jsme 14 procedur, z toho 12 na hotelu, dvě procedury byly v lázeňském domě Napoleon v tzv. Bahnisku a Zrkadlisku. K dispozici byl na hotelu i vnitřní bazén s venkovní terasou.

  • Krásné prostředí, perfektní strava, příjemný personál jak ve welnes, tak v recepci i celém hotelu. Piešťany jsou krásné město s překrásnými parky, koupalištěm Eva a řekou Váh.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Karel

Älteres Paar, 27.8.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • I kdyz prosel hotel castecnou rekonstrukci, je videt ze by to chtelo dotahnout do konce ( treba jidelna u hlavniho vchodu, a jine casti hotelu ). Bohuzel nepocitejte s klimatizaci vsude, ( v jidelne u vchodu, v nekterych pokojich a na procedurach kde se pri horkem dni potite ) Pokoj je prumerny ( ne v kazdem je klimatizace ) vyhlidka z pokoje je bud na reku nebo mesto, v pokoji neni konvice na uvareni caje nebo kavy, minilednicka je. Wellness je i neni, zadne soukromi pri vyrivce nemate, je primo uprosterd. Od hotelu je vse blizko ( promenada, park, obchody, trznice, koupaliste, cyklostezka, horky zdravy pramen, projizdka lodi a vlackem ) Jestli bych prijel znovu ANO nejsem narocny i kdyz ma Hotel sve mouchy, ale kdo je dnes dokonaly : )

  • Personal velice ochotny ( recepcni a cisnice ) Jidlo, nejsem gurman, ale jidlo vzdy chutne a maso mekke. Sladke nikdy nepreslazene ( kolace, buchty, dezerty atd.... )

  • Velke horko v hotelu ( vytah, pokoj, jidelna, procedury ) Uklid na pokoji take pokulhava Madrace na spani jsou tvrde ( pro nekoho dobre a pro nekoho ne, to zalezi ) Ve sprchovem koutu neni protiskluzova podlozka, moc to klouze, jste jak poprve na lede : ) Wellness, malo soukromi moc veci v malem prostoru.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
8

Miroslav Krejčí

Einzelreisender, 23.8.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • s pobytem i službami jsem spokojen, personál ochotný a vstřícný

  • líbilo se mi, že vše bylo na jednom místě, hotel v dobré lokalitě

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10