0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Hotel Magnólia Recenzje

Ocena hotelu

84%
Bardzo dobrze

by 194 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    90%
  • Czystość

    88%
  • Wyposażenie

    84%
  • Komfort

    81%
  • Cena

    79%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Sortuj według:
Show:

jana Strbačková

podróżujący w pojedynkę, 13.11.2016

Čeština

  • Cena ogólna
64 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
5
Value/money
5

Jana Kratochvílová

grupa przyjaciół, 2.5.2016

Vysočina kraj

  • Cena ogólna
64 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
6
Czystość
7
Komfort
6
Value/money
7

Iva Škorňová

grupa przyjaciół, 3.5.2019

Pardubický kraj

  • Cena ogólna
66 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Veronika Hájková

podróżujący w pojedynkę, 16.9.2018

Čeština

  • Cena ogólna
66 %
  • - čisto, uklizeno - masáž

  • - nefunkční vířivka (kterou jsme měli zaplacenou) a přesto nás do ní posadili, a přitom nefungovali trysky - místo, aby nám třeba nabídli alternativu - loď, na kterou jsme se nejvíce těšili, nejezdila - nemožnost parkovat u hotelu, což mi přijde jako základ v dnešní době, byli jsme odkázáni na městské placené parkoviště - nedoplňuje se jídlo u snídaně, takže když jsme přišli v devět, už spousta věcí nebyla k dispozici - neskutečný hluk z ulice (hudba) až do páté hodiny ráno

Personel
3
Usługi
5
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
5

Karel

para, 27.8.2023

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
68 %
  • I kdyz prosel hotel castecnou rekonstrukci, je videt ze by to chtelo dotahnout do konce ( treba jidelna u hlavniho vchodu, a jine casti hotelu ). Bohuzel nepocitejte s klimatizaci vsude, ( v jidelne u vchodu, v nekterych pokojich a na procedurach kde se pri horkem dni potite ) Pokoj je prumerny ( ne v kazdem je klimatizace ) vyhlidka z pokoje je bud na reku nebo mesto, v pokoji neni konvice na uvareni caje nebo kavy, minilednicka je. Wellness je i neni, zadne soukromi pri vyrivce nemate, je primo uprosterd. Od hotelu je vse blizko ( promenada, park, obchody, trznice, koupaliste, cyklostezka, horky zdravy pramen, projizdka lodi a vlackem ) Jestli bych prijel znovu ANO nejsem narocny i kdyz ma Hotel sve mouchy, ale kdo je dnes dokonaly : )

  • Personal velice ochotny ( recepcni a cisnice ) Jidlo, nejsem gurman, ale jidlo vzdy chutne a maso mekke. Sladke nikdy nepreslazene ( kolace, buchty, dezerty atd.... )

  • Velke horko v hotelu ( vytah, pokoj, jidelna, procedury ) Uklid na pokoji take pokulhava Madrace na spani jsou tvrde ( pro nekoho dobre a pro nekoho ne, to zalezi ) Ve sprchovem koutu neni protiskluzova podlozka, moc to klouze, jste jak poprve na lede : ) Wellness, malo soukromi moc veci v malem prostoru.

Personel
10
Usługi
8
Czystość
2
Komfort
6
Value/money
8

Anonim

para, 24.9.2022

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
68 %
  • Bazén a sauna - výborné jídlo výborné

  • Zima na pokoji, netekla teplá voda procedury průměrné

Personel
10
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
6

Lubomíra

rodzina ze starszym dzieckiem, 7.5.2017

Břeclav Česká republika

  • Cena ogólna
68 %
  • Líbilo se mi vybavení pokoje, poloha hotelu, čistota pokoje.

  • Př poměrně vysoké ceně ubytování se mi nelíbilo, že nebylo možné si rezervovat parkovací místo (i když je parkování zpoplatněno), za půjčení županů do bazénu se platí, taktéž se kupují pantofle a vířivka je i pro hotelové hosty 9 Euro za půl hodiny.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
4

Milena Stavělová

podróżujący w pojedynkę, 3.1.2020

Čeština

  • Cena ogólna
70 %
  • Poměr ceny a kvality v podstatě odpovídá, ocenění zaslouží zejména vstřícnost vůči domácím mazlíčkům. Určitou renovaci by zasloužily některé koupelny, avšak toto vyváží ochota personálu a služby kuchyně.

  • Vyhovující poloha hotelu, dobrá kuchyně. Wellness - dobré služby, avšak z prezentace hotelu lze získat dojem, že je k dispozici minerální voda, což není.

  • Během Silvestrovského pobytu nefunkční pedikúra a těžko dostupné Rehamed centrum, chápu vzhledem k období a smluvním vztahům, že těžko zajistit, toto by se však mělo promítnout do prezentace a ceny za pobyt v hotelu.

Personel
8
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
7

Marie Hlebová

podróżujący w pojedynkę, 18.7.2013

Karlovarský kraj

  • Cena ogólna
70 %
  • Strava a ubytování hotelu bylo velmi dobré.

  • Byli jsme velmi nespokojeni s masážemi, rašelinovým zábalem i kyslíkovou terapií. Ani u jedné procedury nebylo dodrženo to, co bylo slíbeno - 30 minut. Každá procedura trvala pouhých 15 minut!

Personel
7
Usługi
7
Czystość
8
Komfort
7
Value/money
6

Anonim

para, 8.4.2024

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • Spokojeni, rádi přijedeme znovu.

  • Hotel čistý, personál vstřícný, výborná poloha. Lze si vzít kola a uschovat v hotelu. Možnost parkovat za poplatek u hotelu. Wellness dobré.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

para, 8.9.2020

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • dobry hotel na skvelem miste

  • lokalita hotelu, stravovani

  • welnes pouze od 14h, chybi fitko posilovna

Personel
10
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Klekner Jaroslav

para, 3.1.2020

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • Byl jsem na Silvestrovském pobytu,jídlo i ubytování na úrovni,krásně připravená silvestrovská tabule i raut,jeden z mála hotelů kde jsou vítáni domácí mazlíčci,jediná vítka,v koupelně by místo vany slušel sprchový kout,nebo k vaně alespoň závěs na sprchování!Jinak naprostá spokojenost.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Petr Šebesta

podróżujący w pojedynkę, 4.1.2019

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • Pobyt byl výborný,ochotný personál.

  • Personál restaurace mizerný,dlouhé čekání na objednání,personálu hodně,ale zmateně pobíhal.

Personel
7
Usługi
5
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
6

Jan Vít

para, 8.9.2014

Zlínský kraj

  • Cena ogólna
72 %
  • Výborná kuchyně, ochotný a přátelský personál, čistota na pokojích a celkově v hotelu. Veskrze příjemné prostředí.

  • Objednávání lázeňských procedur až druhý den při příjezdu. Myslím , že pro hosty, kteří mají objednaný pobyt dlouho dopředu, by bylo vhodmné tyto procedury objednat s dostatečným předstihem tak, aby si hosté mohli také naplánovat další program pobytu. Stávající systém to neumožňuje. Také se domnívám, že parkovné na hotelovém parkovišti by mělo být už zahrnuto v ceně pobytu.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
7
Komfort
6
Value/money
7

Marie Brostíková

podróżujący w pojedynkę, 19.11.2018

Zlínský kraj

  • Cena ogólna
74 %
  • Velká ochota a vstřícnost všeho personálu ,jídlo velmi dobré,všude čisto,jen wellnes trochu nedostačující a nikterak vzhledné, zima v bazénové hale ,sauny pouze za poplatek a objednávku.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
7
Value/money
6

Jindřich Holý

podróżujący w pojedynkę, 3.1.2018

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
74 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
7

JIŘINA KRÁBKOVÁ

grupa przyjaciół, 30.10.2023

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
8

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 30.10.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
6

Jana Dudysová

podróżujący w pojedynkę, 17.8.2020

Čeština

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
9
Czystość
7
Komfort
6
Value/money
6

Věra Krumlová

podróżujący w pojedynkę, 9.7.2020

Čeština

  • Cena ogólna
76 %
  • ochota personálu, čistota na pokojích, wellness

  • mimo víkend omezená nabídka jídel na bufet.stolech v době snídaní a večeří. Chybějící klimatizace, zastaralá koupelna. V restauraci nevzhledné stropy (+zaprášená zrcadla)

Personel
9
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
5
Value/money
8