+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Magnólia Recenze

Hodnocení hotelu

84%
Velmi dobré

dle 194 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    90%
  • Čistota

    88%
  • Vybavení

    84%
  • Pohodlí

    81%
  • Poměr cena/kvalita

    79%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 8.9.2020

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • dobry hotel na skvelem miste

  • lokalita hotelu, stravovani

  • welnes pouze od 14h, chybi fitko posilovna

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jana Dudysová

jednotlivec, 17.8.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Alena Vídenská

dospělý pár, 10.8.2020

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Protože jsme hotel Magnolia navštívili již po čtvrté, ráda bych ho doporučila. Jeho prioritou je, že se nachází v blízkosti lázeňského centra. Možnost příjemných procházek v parcích a posezení ve venkov- ních restauracích.

  • Omezené množství parkovacího místa.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Lubomír Černoch

dospělý pár, 8.8.2020

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Pavla Němečková

dospělý pár, 26.7.2020

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Jídlo luxusní.Recepční nebyla bohužel moc vstřícná.

  • Určitě jídlo

  • Měli jsme saunu v ceně,ale paní ,která obsluhovala bazén nás informovala,že ne.Na to kolik je míst v hotelu malá kapacita v bazénu.Stale se čekalo až se uvolní místo

Personál
5
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 20.7.2020

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jana Rychlingová

jednotlivec, 19.7.2020

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Pěkné welnes přímo v hotelu, příjemná obsluha, čistoto a vynikající kuchyně.Doporucuji thajskou masáž .

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Věra Krumlová

jednotlivec, 9.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • ochota personálu, čistota na pokojích, wellness

  • mimo víkend omezená nabídka jídel na bufet.stolech v době snídaní a večeří. Chybějící klimatizace, zastaralá koupelna. V restauraci nevzhledné stropy (+zaprášená zrcadla)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
8

Katarína Plšková

jednotlivec, 8.7.2020

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Miroslav Staworowski

jednotlivec, 11.3.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Josef Škařupa

jednotlivec, 6.1.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • málo parkovacích míst pro hotelové hosty

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Klekner Jaroslav

dospělý pár, 3.1.2020

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Byl jsem na Silvestrovském pobytu,jídlo i ubytování na úrovni,krásně připravená silvestrovská tabule i raut,jeden z mála hotelů kde jsou vítáni domácí mazlíčci,jediná vítka,v koupelně by místo vany slušel sprchový kout,nebo k vaně alespoň závěs na sprchování!Jinak naprostá spokojenost.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Josef Praus

dospělý pár, 3.1.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Ochota personálu , lokalita , silvestrovský večer SUPER ...

  • ... Pokoj č. 305 ... Koupelna ve stylu RETRO .. . :-)) Krátká vana ( cca 120 cm. ) Při sprchování voda stříká po celém prostoru. Chybí odsávání par. Viditelné stáří toalety. Pokojový telefon pro ozdobu :-) ? .. chybí kabel připojení . Nízké odhlučnění ( předsíň ) od sousedů. Na hotel se **** !! bych očekával větší nabítku služeb ,, kadeřník , pedikůra , manikůra aj.

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Milena Stavělová

jednotlivec, 3.1.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Poměr ceny a kvality v podstatě odpovídá, ocenění zaslouží zejména vstřícnost vůči domácím mazlíčkům. Určitou renovaci by zasloužily některé koupelny, avšak toto vyváží ochota personálu a služby kuchyně.

  • Vyhovující poloha hotelu, dobrá kuchyně. Wellness - dobré služby, avšak z prezentace hotelu lze získat dojem, že je k dispozici minerální voda, což není.

  • Během Silvestrovského pobytu nefunkční pedikúra a těžko dostupné Rehamed centrum, chápu vzhledem k období a smluvním vztahům, že těžko zajistit, toto by se však mělo promítnout do prezentace a ceny za pobyt v hotelu.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

jiří Klímek

jednotlivec, 2.1.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Hana Lančova

jednotlivec, 18.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Velká spokojenost

  • Vstřícný a ochotný personál,výborná kuchyně,perfektní rehabilitace

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anna Semková

jednotlivec, 23.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Všetko sa nám páčilo☺ Boli sme so všetkým spokojní☺ Takýto pobyt budem rada odporúčať svojim priateľom a známym☺

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Eva Mráčková

mladý pár, 22.8.2019

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velmi příjemný a ochotný personál,vynikající jídlo, nádherné a čisté pokoje.

  • - ochotný personál - skvělé jídlo - čistý pokoj

  • - absence klimatizace na pokoji

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Marie Juřičková

jednotlivec, 7.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • poloha hotelu, výhled na Váh z balkonu, wellnes, velký výběr na snídani i večeři, výborné zákusky

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Polívková Ludmila

dospělý pár, 5.8.2019

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Perfektní hotelové služby, vynikající strava - velký výběr - bufet snídaně i večeře. Vybavení pokojů nové a příjemné s televizorem a minibarem. V hotelu je malý bazén a přístup do bazénu každý den bez poplatku. V ceně poukazu byl i výlet lodí po Váhu, který byl hezký a příjemný. Taktéž masáž perfektní. Všichni zaměstnanci byli velice vstřícní k našim přáním a dotazům.

  • Na pokojích do 6. patra pouze vany se sprchou, pro starší lidi nevyhovující přístup ke sprše. Doporučuji při objednávce pobytu dopsat požadavek sprchový kout. Možnost od 7. patra.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10