+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Magnólia Bewertungen

Hotelbewertung

84%
Sehr gut

von 194 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    90%
  • Sauberkeit

    88%
  • Ausstattung

    84%
  • Komfort

    81%
  • Preis-Leistungverhältnis

    79%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Arnošt Adamec

Einzelreisender, 19.4.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Dobrá lokalita ve městě.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anonym

Gruppe von Freunden, 16.7.2018

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Velká spokojenost. Určitě hotel opět navštívíme

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
9

Ludek Trecha

Älteres Paar, 20.2.2024

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Jindřich Petrů

Älteres Paar, 12.12.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Polopenze- snídaně výborné večeře průměrné Nám by vyhovovala pouze snídaně

  • Procedury a přístup rehabilitačních pracovníku

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 3.10.2023

Vysočina

  • Gesamtbewertung
88 %
  • vynikající strava, ochotný personál

  • celodenní přístup do bazénu

  • pouze jedna karta pro vstup na pokoj, pro dvě osoby

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Andrea Voříšková

Familie mit kleinen Kindern, 31.7.2023

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 27.2.2023

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Spolecne prostory krasne,wellnes skvely.

  • Pokoj zmodernizovany,ale koupelna ne.Na pokoji byl citit silny zapach po cigaretach,museli jsme mit porad otevrene okno.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Romana Šliková

Familie mit älteren Kindern, 1.11.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Dobré jídlo, hezké pokoje, ochotný personál.

  • V koupelně vana se sprchou bez jakékoli zástěny. Při sprchování velmi nepraktické. 15 min masáž chodidel v seniorském balíčku spočívala v namočení nohou do bublající vaničky - to by mělo být v nabídce upřesněno.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 24.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • masáže super, restaurace jídlo a obsluha velmi dobré

  • zastaralá koupelna na pokoji

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Ladislav Ševela

Einzelreisender, 12.8.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Velmi příjemný personál, velmi dobré hotelové služby, velmi dobře prováděné lázeňské procedury. Pestré stravování.

  • Všechny služby ok.

  • Podávané snídaně i večeře jsou téměř studené.

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 29.7.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Velmi dobre .

  • Vse dobre

  • ——

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Jana Dürrbecková

Älteres Paar, 19.4.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • recepce perfektní kuchyň a obsluha na úrovní pokojské vstřícné

  • bazén pro plavce stačí ale děti s plenou a skotačící nějak ruší taky sprchy nejsou dobře označené a hodně se opomíjejí

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 19.4.2022

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Pobyt byl skvělý, mohlo být více wellnessu, když jsme si pobyt o 1 noc prodloužili. Jídlo skvělé, výběr velký, personál velmi ochotný. Pokusíme se sem někdy vrátit.

  • Dostupnost hotelu a okolních obchodů.

  • Po dvě noci velký hluk z ulice a protějšího klubu. Příště budeme chtít pokoj na druhé straně a výhledem na vodu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 11.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Hotel Magnólia si své 4* zaslouží. Není to sice moderní wellnes hotel ale má perfektní umístění v centru města a na pokraji lázeňské zóny. Zejména pokoje s okny a balkony k řece Váhu nabízejí i něco na víc než ty na opačné straně s okny na město.

  • Na 1.místě kvalita a rozmanitost večeří. Kuchař je opravdu borec. Každý den jiná jídla vynikající kvality. Pozorná obsluha v restauraci. Denní úklid na pokojích. Zaměstnanci recepce pozorní.

  • Omezené místo pro ubytované hosty na parkovišti. Malá společná šatna ve wellnes centru.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 6.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • V balíčku a na stránkách jsem našla neomezený welnes, to, že v tom byl jen bazén to už tam není. Pan masér, masíruje super, ale domluvit se na termín je problém i se saunou.. A, že má někdo zamluveno na soukromou akci ve welnes a není nám to sděleno dopředu a máte v podstatě jeden celý den pobyt, který vlastně nemůžete využít, škoda.

  • Krásné město, hotel fajn, ale informace by měly být lepší. Personál jinak úžasný. S pozdravem Lenka Jarošová

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 29.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • sauna ochlazovací bazén výryvka

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Hana Bačínská

Älteres Paar, 25.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Skvělá kuchyně, super výběr z jídel snídaně i večeře. Bezva vstřícný a milý personál

  • Vadila nám nechutně opotřebovaná vana v koupelně. Navíc člověk s pohybovými pro lemy z ní nemohl vylézt. Pokoj v horku bez klimatizace a kravál z ulice.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Zdeněk Jantač

Älteres Paar, 17.5.2019

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • S pobytem jsme byli spokojeni, hotel je čistý, personál usměvavý, bazén a masáže perfektní. Připomínku bychom měli jen ke kvalitě jídla na večeře, ale možná kuchař právě neměl svůj den. Naštěstí jsou v blízkém okolí kvalitní restaurace.

  • -přátelské přijetí na recepci -čistý a útulný pokoj -masáže -bazén

  • -večeře

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Helena Pokorná

Einzelreisender, 8.1.2019

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Nám se pobyt líbil, chtěli jsme oddychové "Kouzlo vánoc 2018" a to jsme si také užívali při kulturním vyžití v hotelu, dokonce jsme si i zatancovali. nedostatečně jsme však využívali hezký bazén.

  • Manžel pouze poukazoval na cákání vody při sprchování, kterému nelze vždy zabránit

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Smolková Miroslava

Älteres Paar, 8.10.2018

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Výborné jídlo, obsluha a skvělí maséři.

  • V pátek a v sobotu velký hluk ,hudba z protějšího hotelu až do ranních hodin.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8