+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Magnólia Bewertungen

Hotelbewertung

84%
Sehr gut

von 194 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    90%
  • Sauberkeit

    88%
  • Ausstattung

    84%
  • Komfort

    81%
  • Preis-Leistungverhältnis

    79%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Mária Dokupilová

Einzelreisender, 4.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Izba, ktorú nám pridelili nebola uprataná - údajne nevedeli, že máme prísť. Museli sme čakať, kým izbu upracú a sprístupnia. Nastúpili sme 1.6.2015 na welnes pobyt a tento deň bol sanitárny, takže sme nemohli využiť nič, čo hotel ponúkal. Na túto skutočnosť nás nikto vopred neupozornil. Istotne by sme nastúpili na pobyt v iný deň. :-(

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

jiří kolář

Älteres Paar, 6.7.2016

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Pouze jeho poloha.

  • Vybavením neodpovídal 4- hvězdičkovému hotelu. Naposledy jsem v něm byl v roce 1971 a od té doby se v něm téměř nic nezlepšilo. Výtahy jsou snad původní, proti všem předpisům EU. Personál v recepci a v restauraci byl arogantní až drzý. Úklid na chodbách neexistoval po celou dobu pobytu. Celkový dojem oproti ostatním 4-hvězdičkovým hotelům v EU byl otřesný.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
4

Rostislav Nídl

Einzelreisender, 4.1.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • Nebylo špatný, ale jel bych příště do vyšší úrovně hotelu. Tři hvězdy by byly spravedlivější.

  • Výborná kuchyně, dobře zařízený pokoj. čisto na pokoji.

  • Nezájem perzonálu, jako by jim na zákazníkovi nezáleželo. Masérka neměla zájem o objednávku na masáž. Jinak jako .... nástup ve 14:00 hod tak jsme museli čekat hodinu, protože jsme přijeli v 13:00 hod to se v Čechách už neřeší. Nebo vířivka byla od 15:30 byl jsem tam v 15:25 a paní mi řekla, že musím čekat 5 minut , bazén i vířivka byly prázdné přišla v 15:30 a vířivku zapla ?????

Persönlich
3
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
3

Zdeněk Fojtík

Familie mit kleinen Kindern, 2.10.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Výhled na Váh a okolí. Dobrá poloha hotelu.

  • Romantická večeře se moc nepovedla! To že ji máme mít nikdo nevěděl! Kombinace suchá rýže a krokety jako příloha na jednom talíři, krokety se nedali napíchnout tak že se povalovaly i 2m od stolu, kuřecí maso ala školní jídelna zakryté grilovaným hermelínem což jsem nepochopil neboť jako předkrm byl grilovaný uzený sýr v anglické slanině a o čerstvosti moučníku se dalo jenom polemizovat. Welcome drink který měl být na pokoji jsme si museli doslova vyžebrat v recepci. Při snídani a večeři stále něco chybělo buď lžičky malé pak příbory a o doplňování pečiva a ostatních potravin nemluvě. Personál pracoval do výše svého asi nízkého platu. Wellness kladně hodnotit nemohu nebo pobyt v bazénu většina lidí ukončila po zapnutí vířivky která je opravdu velmi hlučná. Na pokoji bylo příjemně do té doby než se začali lidi koupat, to se z odpadů jak z wc tak z vany ozývali neurčité, ale nepříjemné zvuky a to po pozdních hodin a vrcholem všeho je že při vypouštění vany vytěkala voda odpadním kanálkem u uprostřed koupelny.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 19.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Všechny pokoje,ještě nejsou po rekonstrukci.V pokoji bylo strašné vedro.Nebyla tam klimatizace ☹️

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 16.10.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Jirka Rozehnal

Einzelreisender, 21.11.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Kuchyně,personál vpořadku

  • Katastrofální wellness, úmyslně skracuji procedury,do očí lžou,zima v bazénu ve vířivce proč musím zvláště platit za saunu

Persönlich
8
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
2

Anonym

Älteres Paar, 21.11.2017

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Hotel stoji v dobré lokalitě, s dobrým výhledem, ma nedostatek parkovacích míst, výbornou kuchyň, průměrně ochotný personál, blízkost kupľnového ostrova výhodou

  • - zajištění snídaně a večeře bylo výborné, bylo nám vše vysvětleno při vstupu - jídlo bylo vynikající, moje poklona kuchařům a obslužnému personálu - pokoj byl čistý a upravený

  • - nevyřešeny nedostatek parkovacích míst - příliš tenké stěny pokoje - jasně bylo slyšet jinde pouštěnou sprchu nebo zpěv z vedlejšího pokoje - koupelna trochu zastaralá

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
3

Josef Mareček

Einzelreisender, 6.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Velmi špatná a chudá snídaně, neodpovídající wellness cena kvalita

  • Výhled na řeku, vybavení pokoje

  • polopenze, vybavení wellness

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 18.8.2013

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • nelíbilo se mi prostředí kde se provádí procedury , jsou kratší než jsou koupené,z 30min jen 15,nebo 20min,čisté masáže, a bazén malý na takový hotel, není pro neplavce, studená voda,, já jsem byla poprvé v hotely Magnolia,no, ale Trenčianské Těplice jsou lepší,! V Magnol,, Piěštanech hosté ,říkají že kvalita klesá,,,

Persönlich
7
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
5

Choleva Libor

Älteres Paar, 30.8.2018

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Hodně špatná koupelna, to nám celkem pokazilo jinak docela dobré dojmy z pobytu.

  • Procedury v hotelu i mimo hotel byly na vynikající úrovni, personál milý, vstřícný a odborně na výši. Strava v hotelu byla taky na velmi dobré úrovni. Velmi hezký výhled na řeku z balkonu.

  • rozhodně se mi nelíbila koupelna. sprchovací kout neměl jednu stranu a tak voda tekla po koupelně a vzhledem k tomu, že i těsnění sprchové vaničky bylo v hodně špatném stavu, tak sprchování znamenalo v koupelně potopu. Personál v restauraci při večeři moc nestíhal roznášet nápoje. několikrát jsme si ani nestihli objednat, nebylo u koho. Při příjezdu jsme neměli na pokoji župany, ty jsme dostali až po upozornění

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 21.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • spa.cz - ocenuji rychlost, ochotu a pruzne reagovani na zmeny v termine pobytu.

  • Mozno ale to je iba o ludoch/ povahe ktoru nezmenime ..maly dodatok,ze personal si peclivo iba hlidal co mate na vouchery uhradene a hned nezapomnel ze tohle/tamhle uz platite si.. Pak maser/maserka - ocenila bych ich lidskou ochotu doporucenia ,reagovat na zdrav.stav lazenskeho navstevnika.Ochotu navrhnut kuru, poradit.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Lucie Sládková

Älteres Paar, 16.2.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Celkově spokojenost. Krátká vzdálenost do bahenních koupelí.

  • Vyborná kuchyň. Dobře volené jídlo. Usměvavé uklízečky.

  • Zamračený personál v restauraci, podivné platby v restauraci i ve wellnessu. Místo 3 položek, naúčtováno 7 bez vysvětlení.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 9.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
6

Květa Buchecká

Einzelreisender, 3.1.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Hotel byl příjemný, personál hodnotím kladně,zpestření v hotelu je bazén a také vířivka. Stravování výborné, silvestrovská zábava dobrá, celková spokojenost!

  • Ubytování v 7 patře č.pokoje 708, protékala voda v sifonu u umyvadla. musela jsem požádat personál na recepci hotelu o výměnu pokoje do 6.poschodí č. pokoje 609, to již bylo v pořádku ale poslední den při konci našeho pobytu začala opět voda asi u umyvadla opět pronikat.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 24.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Pieštany moc pěkné, čisté město. Hotel hezký, jídlo průměrné.

  • Hotel bez klimatiizace, což na 4* hotel dosti nestandartní. V období 30 stup.veder velmi nepříjemné, jak na pokoji tak i v prostorách, pouze na recepci příjemně.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6

Lucie Janečková

Einzelreisender, 15.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
8
Wert/Geld
7

Pavla Němečková

Älteres Paar, 26.7.2020

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Jídlo luxusní.Recepční nebyla bohužel moc vstřícná.

  • Určitě jídlo

  • Měli jsme saunu v ceně,ale paní ,která obsluhovala bazén nás informovala,že ne.Na to kolik je míst v hotelu malá kapacita v bazénu.Stale se čekalo až se uvolní místo

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
6

Jitka Sehnalová

Einzelreisender, 6.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
7

Zdeněk Kroc

Einzelreisender, 8.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6